Ahad, 18 Julai 2010

Already 26 weeks..

Alhamdullilah selama mengharungi 26 minggu ni tak ada masalah apa2,tak ada pening,tak ada alahan,penat tu tak seberapa kot..yg ada cuma emosi tak stabil..tahap keboringan dtg sekolah tak dapat dibendung dan diselamatkan lagi..boring dgn suasana sekolah dari atas sampai bawah..senang cakap,sgt tak bagus dan tak berdisiplin..kang aku elaborate dgn lebih detail kang,ada lah yg mengata..suka hati ko la labu..
I'm thinking about changing to a new environment lah..dahlah keje cikgu ni memang tak berkembang,duduk je dalam sekolah buat keje sama hari2..kecuali kalau selalu kuar2 sekolah,oklah..open sikit minda kita..so,apa kata tukar sekolah lain dgn persekitaran baru..risiko memang ada..actually kat mana2 pun ada risiko..kena mula baru semua sekali,kena ada kwn baru (part tu susah sikit untuk aku yg jenis susah campur org ni,yg xperamah ni..)..tapi tak salah mencuba,kan?
Berminat nak apply sekolah baru yg dekat dgn umah aku ni..baru buka june 2009..rasa ok gak..semua yg ada situ cikgu2 yg sama2 baru masuk,so tak sempat nak buat klik lagi lah kan,berbeza dgn sekolah yg lama,klik sana sini..risikonya,banyak keje..maklumlah sekolah baru buka..kali pertama aku jejak kaki kat sekolah tu masa aku attend course kat situ,aku tertarik dgn satu bilik khas kat situ..BILIK SENI...menarik,mesti mcm studio..still tak buka lagi dan belum digunakan..well,hopefully apa yg dirancang berjalan dgn lancar...lagi pun aku dah tak larat nak ulang alik dari umah ke SKTHO dah..tiba2 rasa mcm jauh sgt..yelah bercampur dgn boring...

2 ulasan:

aerod berkata...

e-in, ko dah pegnen ye.. alhamdulillah.. :) bila la turn aku pulak ye..

Tanpa Nama berkata...

a'ah aerod..nak masuk 7 bulan dah..sabarlah,ada lah tu rezekinye..aku pun lama gak tunggu