Ahad, 4 Januari 2009

Gila internet...

Sejak dua menjak ni aku mmg hari2 berkepit ngan laptop jer,ngan internet 24 jam. Selagi tak pejam mata selagi tu mengadap internet. Sejak aku ada laptop baru ni,laaagilah ligat aku berinternet. Laptop lama aku bg hubby. Kadang2 aku chat ngan hubby walaupun sebelah2. Saja suka2..hehehe.Hubby pon sama gak ngan aku gila internet. Tapi aku dahsyat lagi laa sebab bleh tahan sampai kol 4-5 pagi. Ni sekolah dah bukak tak blehla wat mcm tu lagi. Alamatnya liatlah nak bangun gi sekolah nanti. Dahlaa aku mmg tak suka gi sekolah.
mmm...sebut pasal sekolah ni,lemah semangat aku. Bosannya tak bleh nak cakaplah. Aku ckp ngan hubby,nanti kalau kuar iklan apa2 pasal penempatan kat PPD ke Jabatan ke,aku nak apply lah. Nak keje pejabat plak kot. Bosan mengadap budak2 dan org2 yg tak pandai wat kerja. Berserabut. Jadi mcm katak bawah tempurung jer. Jiwa aku bukan di sekolah agaknya.Bukan jiwa pendidik.Sebab tu walau dah nak masuk tahun ke 6 aku mengajar aku masih rasa macam baru posting je. Rasa berserabut...mmm...aku perlu lakukan sesuatu untuk mendapatkan kehidupan yang lebih baik. Bukan bermaksud aku tak bersyukur,tetapi kita perlu berusaha juga untuk mempertingkatkan kehidupan kita kan..

Tiada ulasan: