Khamis, 8 Oktober 2009

1st Day Puasa...

Aku sebenarnya memang bercadang nak puasa start hari raya kedua lagi..tapi banyak sangat cabarannya,bukan sebab aku xtahan lapar atau nafsu makan..cabarannya lebih kepada org2 sekeliling..finally,hari ni aku berjaya jugak habiskan satu hari berpuasa..congratulation to me!
Entry about yesterday...
semalam aku,kak azua,kak yam dan maisarah ke Agrotek Hulu Langat..jumpa pengurus tempat tu dan kebetulan jumpa owner Agrotek tu sendiri..bincang2 lebih kurang dan mintak quotation untuk program Tahun 6..lepas tu kitorang makan2 dan mandi sungai...sejuk giler..yang bestnya takde orang...tapi tak lama lepas tu,staff2 JKR yang ada event kat situ buat program kat sungai tu,kitorang tengok je lah program diorang..mostly macam budak2 muda yang baru keje kot,maybe tu sebagai salah satu orientasi untuk diorang...


Kawasan sekitar Agrotek..for the first time aku suka sgt2 dgn kawasan ala2 hutan ni..banyak tempat aku pegi,tapi aku rasa Agrotek ni yang paling alive and real..

Mandi manda kat sungai...sejuk,sampai kaki aku jadi krem...huhuhu

Tiada ulasan: