Selasa, 4 November 2008

Hari buat Kek Coklat....

Dari semalam teringin nak makan kek coklat..so, hari ni balik sekolah je terus ajak hubby gi kedai kek Smile kat Maluri.Balik umah lunch ngan megi je.tak sempat-sempat nak singgah beli makanan sebab tak sabar2 nak wat kek.Kol 5.30 kek masak...tadaaaa....inilah gambar kek coklat aku. Nampak cantik kan...tapi rasa tak tau lagi..





Hari Jumaat sampai Ahad lepas tak sempat nak update blog sebab aku tido umah kak azua.Hubby kena gi kusus LDP kat PD.Sunyi jer hubby takder.Tapi takper sebab kak Azua rajin bawa aku jalan2.Kat sini aku uploadkan gambar masa aku n kak azua g Great Eastern Mall.Actually kitorang gi nak makan kat Cozy Corner kat situ,kebetulan ada Halloween Festival kat ruang legar.Seronok gak tengok budak2 pakai pakaian pelik-pelik.Lepas tu budak2 tu ronda satu shopping complex gi kutip gula-gula kat setiap kedai....



2 ulasan:

Lela berkata...

mana gambar keknya win, tak ada pun, rajin betul win ni masak walau duduk berdua jer ngan hubby

HeZUiN berkata...

gambar kek dah amik.lom sempat lagi nak upload dlm blog....