Rabu, 12 November 2008

Jamuan Hari Jadi....

Budak2 kelas aku 6c sibuk nak buat jamuan lagi. Hari tu dah jamuan kat kantin ramai2 combine ngan 6a,6b,6c dan 5a. Aku lupa lak nak amik gambar hari tu. So, untuk hari ni aku dapatla beberapa keping gambar. Kebetulan ada salah sorang budak kelas aku, Syazana nak buat sambutan hari jadi. Mak dia sponsor kfc dan kek sebijik. Makanan lain-lain aku suruh budak2 lain bawak. Aku tak sempat nak merasa seketul ayam kfc tu..aku ingatkan dia bawak banyak.Rupa2nya cukup2 untuk kawan2 dia je..Tak per laa,bukan aku nak sangat pun.
Bergambar beramai-ramai kat belakang kelas. Ada juga budak2 yang tak datang.
Sebahagian daripada budak2 lelaki kelas 6C. Budak2 ni elok je perangai. Takder nakal teruk2 sangat...biasa jee

Yang baju hijau tu besday girl. Diorang ni aku dah larang jangan main baling tepung. Susah betul kalau bercakap dengan budak2 sktho ni. Tapi tak per lah sebab diorang janji ngan aku diorang akan sapu...dan memang diorang sapu. Elok laa tu, kalau tak bising pulak makcik2 tu. Padahal memang keje diorang pun sapu2 skolah,kan dibayar gaji......
Aksi2 budak2 berjamuan.....

Penat. Melepak ngan cikgu2 yang datang bertandang. Sian cikgu2 ni tak dapat makan apa2. Makanan dah habis. Aku dah siap kemas pun. Ralat juga rasanya. Kalau ada kereta, dapat juga aku masak2 sikit bawa datang sekolah jamu cikgu2.....next year lah...



Tiada ulasan: