Rabu, 19 Ogos 2009

Bosan & Moody..

Semakin dekat nak cuti semakin bosan nak dtg sekolah...asyik takde mood je..selalu pagi2 sampai sekolah mmg takde mood,malas nak layan org bercakap,so tolongla jgn tanya2 apa2 pagi2 ni..aku malas nak layan...huhuhu...angin je kan..:P..sebelum balik sekolah tadi GB panggil untuk discuss pasal dewan peperiksaan..dalam cuti dah siap arrange dah,bukak 7 kelas so semua murid akan duduk ikut angka giliran..rasa wat dalam cuti ni tak terkejar2,tak kelam kabut macam tahun lepas..walaupun cikgu2 kelas berkenaan tak ada,tapi GB kata dia akan arahkan makcik2 pekerja untuk bersihkan dan susun meja mengikut apa yg aku nak,siap nak suruh makcik2 tu tampalkan slip meja lagi..huhuhu...betul2 senang keje aku ni..Tahun lepas buat masa sekolah,mmg ramai budak yg boleh disuruh2,,tapi harammm...tak bleh harap!Wat penat aku je!..
Balik dari sekolah aku dgn kak azua gi Secret Receipe,minum2 sambil makan kek..dah lama tak gi Secret Receipe..asyik gi Delifrance je memanjang,bleh dikatakan tetiap hari la jugak melepak kat Delifrance Ampang Point tu,siap org2 yg keje kat situ dah kenal muka kitorang..tahun lepas aku asyik keje gi Secret Receipe dgn hubby..dah muak,tukar kafe lain lak..
Dah lama tak gi jogging and tracking kat Taman Tar..aku rasa mcm tak berpeluh je,atau pun mmg aku ni yg payah berpeluh..kalau aku naik stepper kat umah,10 minit dah lencun satu badan..lagi berkesan aku rasa..so,exercise kat umah je la..minggu lepas timbang berat..turun lagi,tak banyak tapi dah takde 6x kg lagi...hehehe...5X kg dah..ntah betol ke tidak mesin tu,timbang tmpat lain pon sama gak..paling aku pecaya timbang kat mesin penimbang digital brand OSIM yg kat Tesco tu..selamba je aku gi timbang kat kedai OSIM tu,dia xmarah kot..sebab aku tgk org lain lagi selamba naik kerusi kuda dgn lepak2 kat kerusi urut tu...hubby kata lama2 dia simpan mesin tu sbb aku asyik naik free je...hehehe....tengokla bulan posa ni pulak,harap turun lagi ke berat masa anak dara dulu ek..wish me luck!

Tiada ulasan: