Rabu, 5 Ogos 2009

Minggu yang memenatkan...

Memang memenatkan..banyak data nak dihantar serentak..actually bukan proses key in data or sejumlah data yg banyak tu yg memenatkan..tapi bila berurusan dgn banyak org yg mcm2 pesen tu yg memenatkan !!..rasa mcm nak terkeluar je dari mulut aku ni,...boleh tak everybody please do your work on time and i'm doing mine?..emm..ada lagi yg aku nak elaborate ni,tapi...sabar,ok..sabar je la
Aku paling tak suka bila org ckp kat aku...ko takde anak lagi,mmgla banyak masa..wah,wah,senangnye kan?..ni aku nak bgtau,bukan aku banyak masa,aku kena korbankan masa...tolongla ekk,tolong jgn bg alasan umah tangga yg wat keje and komitment keje jadi lembab!
Aku respek ada sorang cikgu kat sekolah aku ni,anak mmg ramai tapi keje dia mmg tip top,xbleh lawan rasanya..yg ni boleh dijadikan contoh yg baik..emm..aku pun masih mencuba nak jadi mcm akak ni,tak tercapai lagi sama level dgn akak tu..cayala kak!..keep it up :)

Tiada ulasan: