Ahad, 17 Mei 2009

Hello again...i'm back again!

Hello everyone,
my new blog ni dah di update...ada beberapa entry yg aku dah delete..sbb dah lama tak update blog ni,so banyak laaa yg nak diceritakan...nak mula dgn apa ekk...emmm...ok 2-3 minggu sebelum ni aku bz dgn pertandingan folio kerjaya..aku mmg minat keje2 buang masa ni....so,aku kuarkan semua alat2 utk wat folio tu...jeng..jeng

variety of papers

more papers!


variety of scissors

variety of punchers...ada beberapa aku pinjam dari kak yam


Setelah berpenat lelah dalam 3 minggu mcm tu,dgn tak cukup tido,dgn siap amik cuti rehat satu hari,finally everything had done.....inilah hasilnya.....jeng...jeng...jeng





















































Penat nak menghasilkan folio ni,tapi aku puas hati sgt2 walaupun tak menang pada mata juri,tapi pada mata org lain folio aku ni agak outstanding la jugakkk...huhuhu....perasan!
Semua sekali ada 100 pages,every page aku wat art mcm yg dlm gambar2 ni..so bayangkanlaa macam mana sakit pinggang,tak cukup tido tu semua...paling sukar sekali nak wat cover tu,3D art..sangat remeh....and finally siapla folio ni.....tebal kan? banyak kedai aku gi nak binding semuackp xboleh...last2 aku tebuk lubang letak ring..

Tiada ulasan: