Sabtu, 23 Mei 2009

Pertandingan Folio Kerjaya...14th May

Hari ni pertandingan tu diadakan di SK Taman Midah 2...Folio tu dapat tempat ke4...aku tak puas hati sebenarnya...huhuhu...tak pe...tak pe,tahun depan usaha lagi..aku dah tgk markah2 sekolah lain punya,pastu kriteria apa yg dinilai...susah payah jugakla aku tanya wan tu...aku mmg obses nak menang kalau masuk pertandingan apa2..emmm...mmg layak rasanya aku tak puas hati folio aku tak menang tu,sebab aku tau aku mmg buat tu all out,siang malam tak berhenti...beberapa malam aku tido kol 4,siap amik cuti rehat semata2 nak buat tu...satu lagi,aku amik masa 3 minggu lebih untuk buat folio tu tanpa rehat..bukan sehari dua..so,bila tak dapat tempat 1 hingga 3 tu mmg aku tak puas hati...so,next year aku akan pastikan i will improve myself..








Tiada ulasan: