Sabtu, 23 Mei 2009

Selamat Hari Guru...

18th May 2009-skolah aku buat sambutan hari guru...agak tak best nya sebab buat hari isnin,selalu kan org buat hari last sekolah sebelum cuti semester...ini kali kedua aku pakai kebaya ke sekolah...hehehe...selepas 6 tahun aku kat sini tau..cikgu2 ckp aku dah kurus,tapi aku rasa aku masih gemok...kalau kurus tu dalam berat 50kg aku consider slim laaa tu..so,kena work hard lagi laa nampaknya..yang penting raya nanti mesti slim fit..hahaha....


ok,tengok ni gambar2 masa sambutan hari guru kat sekolah...


Hadiah2 yang aku daat daripada murid-murid...

Bergambar dengan kak zawiyah,kak yati,dan kak azua..

Bersama kak yam..

Persembahan dari panitia Bahasa Melayu..

Persembahan mantap dari Barlian mewakili Panitia Muzik,band belakang tu miming je...hehehe

Wakil guru praktikum...bersajak..

Hahahaha....yg ni kelakar..actually ni panitia BI punya persembahan,aku jadi penyanyi import je..;p

Lagu apa pun aku tak tau,last minute berlatih...ntah apa2 ntah..dapat no last...;p







Agak banyak jugaklaa hadiah2 tahun ni,tapi aku pernah dapat lebih banyak daripada ni tahun2 lepas..

This is from Hazim.Dulu dia 5A,lepas kelas kembang dia masuk 5B..selalu kena marah dgn aku sbb asyik tak siap keje..budak ni mcm innocent je,tapi mmg malas sikit


Ini hadiah dari BKG kot...raga besi dan brooch..


Hadiah sbb menang dalam LDP hari sabtu hari tu,wat mozak utk slot PSV...



Hadiah pertandingan menyanyi lagu ntah apa2 tu...


Ini pertukaran hadiah,aku dapat daripada Kamarul,pastu aku bagi Kamarul jugak..

1 ulasan:

TIE berkata...

ehem ehem,,,persembahan dari kelab muzik & kebudayaan tue,,yang band kat belakang main live tau,,kami training ngan cikgu muzik lagi,,tapi sebab nak cepat belajar yang ringkas-2 jer,gitar main 3 tali ulang yang sama jer sampai habis lagu,,gitar 2 ada 2,,satu yang letrek dan lagi satu akustik,,tak der mikrofon jadi tak kedengaran, heheh,,best kak win dapat lajar men alat muzik,,
ok daaaa,,,,