Selasa, 14 Julai 2009

Dating after school...:P

Hari ni balik dari sekolah hubby ajak gi jalan TAR,ada benda dia nak beli..wah,wah,...pucuk dicita ulam mendatang..pantang diajak,mesti la aku nak gi..parking kat sebelah semua house pastu tempat pertama yg kitorang tuju ialah SOGO...sebabnya...biasalaa nak minum2 kat Delifrance tu..hubby aku pun dah sama addicted dah dgn aku ni nampaknya..
hujan lebat giler time aku tgh minum2..sementara tunggu hujan reda sikit,pusing2 kat tempat handbag...cantiknya beg Renoma tu yg colour dark brown..dah lama berkenan tapi xbeli2..ini kalau aku beli ni 3 hari 3 malam laa hubby aku membebel kat aku ni..dgn harga beg tu mmg xlogik..emmm....aku ni kalau nak sesuatu yg aku suka aku mmg akan dapatkan jugak tak kira cepat atau lambat,mmg sejak kecik mcm tu..abah aku pun sama menggeleng kepala tgk aku..mmg boros kan,kan,kan...aku tau tapi tak insaf2 lagi...hahaha...
Bila hujan dah reda sikit,kitorang jalan menyusuri jalan TAR tu,lalu dalam arkid jual kain baju tu mcm pening dgn penjual2 kain yg asyik panggil2 suruh masuk kedai dia,elok2 aku nak belek2 terus tak jadi,berserabut kepala otak aku..nak ajak hubby singgah maya silk tu tgk kain,tapi xberani la plak..nanti kena sound.."itu nak beli kain lagi la tu!!dah2 la,kat umah sampai tak muat almari dah.."...emm...sbb tu kalau nak beli kain aku gi dgn kak azua je..kalau dgn hubby mesti dia bising,tarik2 muka kalau aku ajak masuk euro moda,maya silk...dia kata kain harga rm50 pon cantik gak,wat pe beli yg ratus2...emmm...aku ckp dgn hubby,aku tak suka kain aku sama dgn org..kat jakel pun aku tak berapa gemar nak masuk semata2 sbb aku tengok ramai org berbondong2 bawak plastik jakel..aku pernah beli kain kat jakel,pastu ada sekali tu sama dgn salah sorang cikgu kat sekolah,terus aku tak pakai dah..hubby aku mmg menggeleng kepala dgn perangai bini dia ni...bukan setakat hubby,abah mertua aku pon sama bebel kat aku masa cuti bulan 6 hari tu...huhuhu...dia kata membazir beli kain beratus2,kain kat pasar tani pon cantik juga...dalam hati aku ckp..tak dapatlaa kot...hahaha...aku iye kan je apa abah mertua aku cakap..mmg betul dia ckp tu,cuma itulah..nafsu membeli tak dapat nak dikawal lagi..

Tiada ulasan: