Sabtu, 18 Julai 2009

Its Hard To Reach The Target..

Target apa tu?...apa lagi target my weight le..bila dah cecah 60kg,susahnya nak turun lagi ke angka 5X...apa nak buat lagi ni..tak makan terus nanti baru tau..huhuhu..skrg ni pon takut nak makan,tapi makan jugak..lepas makan,menyesal..tak baik kan??
Maybe sbb ada beberapa part yg aku xbleh control kot..that is kopi with milk!..susu pekat manis tu mmg aku tau menggemukkan,tapi mmg aku tak boleh la kalau xminum nescafe susu or kopi kat delifrance tu..addicted tahap gaban..benda lain rasanya mmg kuat iman lagi nak tahan..hahaha..mknn2 menggemukkan yg lain mmg aku tak makan sbb tak suka..actually sbb my parents tak ajar anak2 diorang mkn benda2 ni..contohnya,coklat,candy,kerepek2, jajan,maggie dan seangkatan dengannya.. air karbonat mmg aku xsuka,ais mmg aku dah stop lama dah,..betul ais2 tu semua buat perut buncit!..buktinya lepas tak minum ais,hubby ckp my tummy is flatter than before..thanks hubby,coz very alert about this..hehehe..
apa lagi nak buat ni,nak bagi turun lagi berat ni sama mcm belum kahwin..50++ pon ok la kot,patut kena 50-52kg baru stabil,baru mencapai berat ideal..tapi mcm susah je..tgk bulan posa ni mcm mana lak..org kata bulan posa berat lagi naik kan,nafsu makan makin menjadi2..tapi setakat ni laa,aku rasa tak..hubby mmg ye,gi pasar ramadhan tu semua kuih nak beli..aku mmg tak makan kuih2..sahur pon malas sebenarnya,tepaksa bangun gak sbb hubby nak sahur..

Tiada ulasan: