Ahad, 19 Julai 2009

Hujung Minggu Yang Agak Boring...

Semalam hari Sabtu,tak gi jalan mana2..dok umah je,hubby pun ada kelas OUM sampai kol2..hari ni hubby wat kelas tambahan lak kat sekolah...alamatnya,tak pegi berjalan lagi la nampaknya hari ni...huhuhu....boringnya..rasa nak gi jalan2,semalam ada gak ajak hubby gi pavillion,bukan nak beli apa pun,jalan je...tak kena bayar kan,kan,kan..hehehe...hubby kata aku bukan boleh pecaya,cakap xnak beli sekali balik berbondong2 bawak paper bag..dia tukang jinjing..yela,yela...dok umah je laaa...:(
hari ni,aku mmg tak bleh tahan dah ni...resah gelisah je ni sbb tak dapat kuar jalan2...hahaha...dasyat ni tahap gaban punya kaki jalan..tapi,walaupun aku suka jalan2,aku tak suka vacation and travelling,terutamanya tempat yang memerlukan masa yang panjang untuk sampai..huhuhu...perjalanan balik kg pon aku tak tahan.mmg tak boleh handle la jalan jauh2 ni..satu lagi kalau bercuti ke mana di luar KL..setakat ni aku tak berapa gemar laa..walaupun mama aku selalu cakap sementara berdua ni pegilah melancong ke mana2..emmm...sebab aku jenis tak suka duit habis tapi tak nampak barang..nanti menyesal,kalau nampak barang tak apa..well,different person different opinion,rite,,ada org suka sgt melancong,berjalan2 ke luar KL..ada tu siap kumpul duit,sampai hujung tahun gi oversea..mmg dengar macam best,kalau free aku pegi la,hahaha...
Memikirkan nak berjalan,keje aku banyak sebenarnya..nak buat form SBOA,PLBS untuk 137 orang murid tahun 6..daftar murid tahun 5 untuk upsr 2010 belum mula lagi,tarikh tutup hujung bulan ni..banyak lagi keje lain..kertas pekse tak tanda lagi..huhuhu..pening,pening...

Tiada ulasan: