Ahad, 27 September 2009

Back to normal..

Apa yang back to normal?...life aku la...kembali seperti asal,kembali ke KL..pagi2 tadi aku and hubby anta adik ipar aku balik ke kampus di UPSI..balik dari tanjung malim,kitorang singgah kat midvalley..beli brg sikit kat bodyshop pastu melepak kat delifrance..lama tak lepak2 sini,sebulan la sejak posa..


Aku nak publish satu gambar yang aku suka ni..baru je snap tadi...yg baju itam tu snap kat kg,umah aku..yg baju merah tu..aku try pakai tudung mcm lain dari selalu,sekali lilit menjadi la pulak...hehehe...next time bleh beli lagi tudung gini,murah2 pon murah..

2 ulasan:

shahrim berkata...

huhuuuuu..wah bergaya sakan nampak...ye lah dah lama xg delifrance...lepas rindu lah 2..huhuhuu

hezuin berkata...

pasni kena kurang2kan gi situ dah...nanti rosak program diet...hehehe