Selasa, 15 September 2009

Shopping Like Crazy...huhuhu

Aku baru balik dari Jusco Maluri ni..berbuka kat Madam Lim's..shopping lagi hari ni..aku beli 3 t-shirt lagi,hari ni beli saiz M la sbb cutting kecik and shoulder aku besar...huhuhu...mcm mana nak kecikkan bahu ni ek..t-shirt tu part badan mmg loose lagi,part bahu elok2 terletak,kalau tak sbb bahu, mmg beli saiz S..hahaha...memang la tak sedar diri punye org..pastu hubby beli suar, 2 t-shirt and 2 kemeja...hari tu dah beli baju melayu 2 pasang,aku sendiri pon beli baju raya sepasang je....beraya sakan ni..nak beraya kat mana pon tak tau la..so,kesimpulannya t-shirt je yg aku beli untuk balik kg ni dah 9 helai!!..takpe la,bukan selalu pon..walaupun sebenarnya rasa mcm selalu je..alaa bukan yang mahal pon,kalau dulu sbb susah nak cari saiz mmgla terpaksa beli yg mahal..skrg bleh pilih kat bahagian longgok2 tu je,sbb mostly kat situ semua saiz kecik..jimat kan sebenarnya?

Tiada ulasan: