Jumaat, 4 September 2009

Mi Goreng Malas


Hahaha...nape mi goreng malas tu ek?..sebab mi goreng letak apa yang ada kat umah je..malas nak gi kedai beli kucai,tauge,tauhu...guna apa yg ada je la..sebabnya hari tu kak lela tanya nak wat wat mi goreng letak apa,terliur la pulak...so,goreng la mi...

Aku semalam ni posa paling penat la...tahap gaban penat..nak jalan pon tak larat,nak bercakap pon tak larat..huhuhu...bila aku fikir2 balik kenapa la ek..baru aku perasan yg aku dah beberapa hari bukak posa mkn bihun soto je..sahur asyik makan dan muntah je,betul la kot hubby ckp aku tak cukup zat sbb tak ambik karbohidrat...buktinya berat aku turun lagi minggu ni..semalam timbang dah mencecah 58.5 kg..baru khamis lepas aku timbang 59.7 kg...huhuhu...betul la kot..kdg2 aku bukan xmakan sbb nak diet ke apa ke,memang tak lalu nak makan la..serius,sampai waktu berbuka tak bleh nak generate otak aku ni nak makan apa..semua nampak tak menarik dan tak menyelerakan..hubby kata dia malu nak balik kg kalau org tegur nape aku nampak susut...nanti org kg ingat dia tak bagi aku makan...hahahaha...ke situ pulak pemikiran dia..aku ckp biasala org kg,kurus ke gemok ke semua dia nak tegur..wat tak tau je lah..

1 ulasan:

shahrim berkata...

emmm..mee goreng bodoh tp sedap je..mkn habis jg kan..huhuhuuu