Ahad, 6 September 2009

Madam Lim's Restaurant @ Jusco

Hari ni berbuka kat Jusco..kat Madam Lim's tu..aku makan Beef Noodle Soup..hubby mkn nasi,tomyam dan ayam paprik..pastu pusing2 nak cari jeans baru..try punya try...akhirnya dapatla satu jeans..teringat awal tahun dulu aku beli jeans yang cutting lelaki punye dgn saiz 36...hari ni aku boleh pakai yg cutting dia fit dengan saiz 29...huhuhu...rasa mcm tak percaya,happy and proud..hubby aku pulak susah hati..dia risau betol balik kg nanti org2 kg tanye dia tak bg aku makan ke...hahaha...yg hubby pulak makin montel,abah dia sendiri pon tegur masa dorang dtg kl hari tu...takpe la sayang, as long as boleh maintain,maintain je la..pakai je apa yg aku nak pakai selagi boleh..nanti dah gemok balik,menyesal!..mcm dulu masa aku kurus betol takde pon keinginan nak pakai kebaya la apa la,bila gemok semua nak try tapi xde saiz plakj..so,skrgla masanya nak lepas geram selagi boleh..tak kisahla org nak ckp gedik ke apa ke...hahahaha..

Tiada ulasan: