Jumaat, 18 September 2009

Event @ School-17 September 2009


Hari ni ada dua event kat sekolah..pertama yang melibatkan Pertandingan untuk murid-murid tahap 1 untuk Hari Kemerdekaan..ada tiga pertandingan..untuk Tahun 1-Pertandingan Mewarna Poster,Tahun 2-Pertandingan Kolaj Bunga Kebangsaan,Tahun 3-Pertandingan Songkok Merdeka..aku dgn kak azua je yang incharge..memang kitorang tak nak ramai2,wat serabut je..lepas habis budak ni buat,terus ambik nama pemenang..




Pertandingan Membuat Songkok Merdeka untuk Tahun 3



Pertandingan Kolaj Bunga Kebangsaan untuk Tahun 2



Pertandingan Mewarna Poster untuk Tahun 1



Lepas pertandingan ni,jam 12 tengahari semua murid berkumpul di dewan SKTHO untuk acara bersalaman sempena hari raya..emmm...aku bukanla tak setuju tapi..entahlah..susah untuk aku explain..nanti ada yang salah faham pulak..well,apa-apa pon aku ucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri...




2 ulasan:

TIE berkata...

syyhh,,saya pung tak gemar gak,tp takda alasan yg kukuh,cuma tak bpe suke suasana itu.hahah.

hezuin berkata...

akak mmg ada alasan yang kukuh lagi jitu,tapi xdapatla nak publish kat sini...tau2 je la..