Jumaat, 11 September 2009

Explore Photoscape...

Aku baru belajar2 guna dan explore cara nak guna Photoscape ni..interesting!..aku try kat pic yang aku suka ni...latest aku snap petang semalam kat dewan sekolah..hubby ckp macam papan sekeping je...huhuhu...suka nya aku dgn pic ni..aku rasa pon mcm makin ringan je,kebaya yang aku pakai ni aku tempah kat tailor masa berat aku still 61kg mcm tu..aku suruh tailor tu buat fit ikut badan,tak nak longgar2...huhuhu..tak sedar diri betol..now,aku mmg rasa baju tu longgar sikit,then malam tadi aku gi timbang bacaan menunjukkan 57.8 kg..betul la baju tu longgar kot,ingat aku syok sendiri ke baju tu kembang lepas basuh ke...look kat this pic..


Pic tahun 2008 dan 2009

Pic semalam kat dewan sekolah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah...jauh bezakan..dah smik slim...berjaya menguruskan badan..teruskan perjuagan utk menguruskan badan..ni buat abe syg sgt heeee

HeZUiN berkata...

ooo..kalau tak kurus,tak sayang la ye..huhuhu

wan khaty berkata...

tahniah kak win.semakin hari semakin cantik.memang beza sgt 2 gambar tue.

HeZUiN berkata...

huhu..cantik tu takde la kot..asal kurus je jadi la...hehehe